2017. augusztus 3., csütörtök

kvarcjátékok 1Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 550 Ft

Köszöntelek az aukciómon! Eladásra kínálom a képeken szereplő kvarcjátékokat (és a többi kijelzős dolgot) egyben. A gyűjteményemet tisztítom, így indult ez az aukció. Kikiáltási ára 1 Ft, és nincs minimál ár.
Sorszámoztam a pakkokat, hogy tudjak hozzá valamit írni:
1: Semmit nem tudok róluk. Én is pakkot vettem, mert volt benne egy valami ami nagyon kellett. A maradék most a Tiéd lesz.
2: Dobozos kvarc. Működik, úgytűnik szép éles képe van, de nekem hangot nem adott. Adok hozzá elemet. Hokis játék.
3: Dobozos kvarc. Működik. Jó hang, szép kép. Nembírtam kivenni pontosan, de mintha valamit vissza kellene ütni, vagy ilyesmi. J
4: Orosz Elektronika Autoslalom. Kicsit viseltes, de jól működik, gombok sem ragadnak. Elemfedél utángyártott , 3d nyomtatott darab. (van egy szebb példányom, ezért eladó)
5: Póker. Megy de néhány(talán 2 ha jól emlékszem) gumi a gomb alatt már kopott, így az nehezen érzékel. A tervem az volt, mivel a gumi egyformák, átteszem olyan helyre a kopottakat, amit kevésbé használ az ember(pl reset), de ezt nem csináltam még meg, és már nem is fogom.
6: Bontatlan, eredeti bliszterében. Fura ez a kvarc, vagyis az én hozzáállásom. J Mivel bontatlan, így értékesebb, ezért nem bontottam ki, és tetszik is a színvilága, de ha nem játszom akkor minek? Úgy döntöttem ez is el lesz adva, így nem lesz dilemma.
Ennyi.
Posta, futár, automata, személyes (Debrecen), minden játszik. Jó licitálást!

Jelenlegi ára: 550 Ft
Az aukció vége: 2017-08-12 19:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése