2020. július 6., hétfő

Star-Light ACMP-12AH Mobil klímaberendezés, 3.5kW, Fűtő funkció, Kijelző, Távirányító, Időzítő - Jelenlegi ára: 59 000 F

Tavaj vásátolt alig használt fűtő-fűtő mobil klímámat családi okok miatt eladnám.
A készülék tökéletesen működik, az előző évi shűtési szezon után eredeti gyári csomagolásába raktam vissza.
A magam részéről jó szívvel ajánlom nyaralókba, ahol olcsón megoldja nyáron az épület hűtését, télen a temperálását, de bárhol jól használható.
Én úgy használtam, hogy az időzítőjével hazaérkezésem előtt lehűtöttem a lakást, és csak a legnagyobb kánikulában működtetem úgy, hogy én is otthon voltam.
A termékre még majdnem egy év garancia van.
A termék részletes forgalmazói leírása innen elérhető:  https: //www. emag. hu/star-light-mobil-klimaberendezes-3-5kw-futo-funkcio-kijelzo-taviranyito-idozito-szerelesi-csomag-a-energiaosztaly-feher-acmp-12ah/pd/D6RKP7BBM/

Jelenlegi ára: 59 000 Ft
Az aukció vége: 2020-07-06 20:12 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése