2020. december 25., péntek

La Sportiva Mutant Trail férfi terepfutó cipő eladó Újpesten! - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

A szívem szakad meg, de sajnos mérethiba miatt eladó a Londonban idén nyáron vásárolt La Sportiva Mutant Trail férfi terepfutó cipőm. A mérete 42 és 1/2-es  ami az én 42-es lábamra sajnos szűk, mert normál lábfejre készült és nem szélesre, mint az enyém. A nyár végén próbáltam ki és kb. 2-3 alkalommal futottam benne néhány km-t, de mivel szűknek éreztem leraktam és azóta a polcon vár. Eddig sajnáltam eladni, de ha nem használom nincs értelme megtartani. Teljesen újszerű állapotban van, semmilyen hibája nincs azon kívül, hogy kb. 3 alkalommal volt a lábamon. Fantasztikus jó, csúcskategóriás terepfutó cipő bárkinek merem ajánlani, hegyi futáshoz, nehéz terepre is kiváló. Aki megveszi imádni fogja. Az ár irány ár, de sokat nem tudok engedni..
A 06-70/774-5415-ös telefonszámon bárki hívhat akit érdekel a cipő.

Jelenlegi ára: 29 000 Ft
Az aukció vége: 2020-12-25 23:58 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése